مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 08:402023-01-22سياسي

هوشمندانه پروژه های لرستان را به نتیجه برسانیم


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: باید هوشمندانه و با برنامه ریزی، پروژه های استان را به نتیجه برسانیم.

- احمدرضا دالوند یکم بهمن در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه دولت انقلابی و مردمی از بدو استقرار در استان توسط استاندار یک دوره کوتاه مدت شناخت و بررسی از حوزه های مختلف را گذراند، اظهار کرد: عقب افتادگی هایی از دیرباز در زمینه های مختلف بوجود آمده و لرستان را با مشکلات و موانعی از جمله در زیرساخت ها مواجه کرده است.

وی به اوضاع اقتصادی در گذشته اشاره کرد و افزود: استان های دیگر اعتبارات خوبی جذب و پروژه های بزرگی اجرایی کردند و اکنون در زمینه های مختلف بویژه آبرسانی روستایی، شهری و شبکه های فاضلاب از لرستان جلوتر هستند.

دالوند بیان کرد: شبکه های فاضلاب در استان با وجود اینکه سال هاست شروع شده اما به دلایل مختلف متوقف و یا پیشرفت فیزیکی اندکی دارند اما طی یک سال و چند ماه گذشته با تلاش مدیر عامل وقت، حمایت استاندار و دولت انقلابی اقدامات خوبی انجام گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان به مصوبات سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و با بیان اینکه در این بازه زمانی بیش از 2000 میلیارد تومان بصورت نقدی وارد لرستان شده است، افزود: طی هفته های آینده دو مورد از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندانه پروژه های لرستان را به نتیجه برسانیم

هوشمندانه پروژه های لرستان را به نتیجه برسانیم