مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 08:252023-01-22فناوري

بررسی آخرین وضعیت ترافیک اینترنت داخل کشور


طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اختلال رخ داده طی روزهای گذشته در ترافیک اینترنت داخل کشور اکنون برطرف شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، طی چند روز گذشته برخی کاربران اینترنت شاهد اختلال و کاهش سرعت اینترنت بودند، مسئله ای که مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، دوشنبه شب 26 دی ماه این اختلال را تأیید کرد و گفت شاهد افت ترافیک یکی از مراکز IXP کشور بودیم.

اما طبق بررسی ها و اعلام سایت مرکز تبادل ترافیک داده تهران این اختلال در روزهای بعد هم ادامه داشت تا اینکه در همین رابطه شرکت ارتباطات زیرساخت طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بروز مشکلات فنی در راستای توسعه شبکه، شاهد افت موقت کیفیت سرویس IXP خواهیم بود و از شکیبایی شما تا رفع مشکل سپاسگزاریم.

پس از آن که مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که اختلال در ترافیک اینترنت روزهای دوشنبه و سه شنبه داخل کشور حل شده و دیگر مشکلی وجود ندارد اما بررسی اطلاعات سایت مرکز تبادل ترافیک داده تهران باز هم نشان می داد که از حدود ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه ترافیک شبکه با اختلال مواجه شده و تا روز پنج شنبه هم ادامه داشت، به گونه ای که سهراب آغ بیات- معاون فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور - درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور اظهار کرد: با توجه حجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضعیت ترافیک اینترنت داخل کشور

بررسی آخرین وضعیت ترافیک اینترنت داخل کشور