مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 08:252023-01-22اجتماعي

دانش آموزان قربانیان آلودگی هوا/ آثار مخرب آموزش مجازی چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه قدیری؛ درست است که آموزش مجازی پس از شیوع کرونا و تعطیلی اجباری مدارس در طولانی مدت به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفت؛ - مدتی می شود که میزان آلایندگی هوا در شهر های بزرگ به حدی بالا رفته است که کلاس های مدارس به طور مستمر به صورت مجازی برگزار می شوند.

اما باید نفع و ضرر این تصمیم را روی کفه ترازو قرار داد و دید انجام چه کاری در راستای منفعت آینده سازان کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه قدیری؛ درست است که آموزش مجازی پس از شیوع کرونا و تعطیلی اجباری مدارس در طولانی مدت به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفت؛ اما این مدل آموزشی پیش از همه گیر شدن کرونا به عنوان یکی از بهترین متد های آموزش برای افرادی که فرصت کافی برای شرکت در کلاس های حضوری نداشتند و یا علاقه مند به شرکت در کلاس های بین المللی بودند شناخته می شد.

اما پس از گسترده تر شدن این مدل آموزش، علی الخصوص پس از استفاده از آن در مدارس و مشاهده افت تحصیلی و پدیدار شدن مشکلات شخصی و اجتماعی برای دانش آموزان، سیاستگذاران حوزه آموزش متوجه آثار بسیار مخرب این مدل آموزش در مدارس شدند.

ولی پس از گذار از پاندمی و گذشت بیش از چهار ماه از بازگشایی دوباره مدارس نیز همچنان شاهد تعطیلی آن ها به دلایل مختلفی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان قربانیان آلودگی هوا/ آثار مخرب آموزش مجازی چیست؟

دانش آموزان قربانیان آلودگی هوا/ آثار مخرب آموزش مجازی چیست؟