مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 08:102023-01-22اجتماعي

برگزاری مراسم روز هوای پاک در شهرستان مهر  


مراسم گرامیداشت روز هوای پاک با حضور فعالان زیست محیطی و مسئولان در شهرستان مُهر از توابع استان فارس برگزار شد.

- رییس حفاظت محیط زیست شهرستان مُهر، در مراسم گرامیداشت روز و هفته هوای پاک، که در یکی از مدارس ابتدایی برگزار شد، گفت: هر ساله بیست ونهم دی ماه به عنوان روز هوای پاک نامگذاری شده و شعار محوری نیز برای این هفته در نظر گرفته می شود این شعار امسال تحقق هوای پاک ، حقوق عامه ، اراده ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حفاظت محیط زیست فارس، علیرضا فرجی ادامه داد: به منظور داشتن هوای پاک وکاهش آلودگی هوا درقانون اساسی جمهوری اسلامی قانون هوای پاک تهیه و در سال 1354 به تصویب رسیده است.

فرجی افزود: تاکنون 40 مواد قانونی و آیین نامه هوای پاک توسط مراجع مختلف به این قانون اضافه شده که جامع ترین قانون در این حوزه در سال 1396 توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است طبق همین قانون 23دستگاه دراجرای این قانون دارای تکالیف اجرایی ونظارتی هستتد.

رییس حفاظت محیط زیست شهرستان مُهر گفت: همه ما مسئولین برای داشتن یک هوای پاک ومحیطی سالم وظیفه داریم ودربرابرآیندگان مسئولیت داریم.

حمزه محمدی فرماندار شهرستان نیز در این مراسم گفت: هوای پاک و امنیت دو مقوله بسیار مهم است که ما هیچ گاه قدر آن را ندانسته و نمی دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم روز هوای پاک در شهرستان مهر  

برگزاری مراسم روز هوای پاک در شهرستان مهر