مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 07:452023-01-22سياسي

دنیامالی: تلاش می کنیم بودجه 1402 تورم زا نباشد


یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 گفت: مجلس تلاش خود را خواهد کرد تا ناترازی در بودجه 1402 کاهش یافته و بودجه ای که در مجلس به تصویب می رسد تورم زا نباشد.

- احمد دنیامالی در گفت وگو با ایسنا، درباره الزاماتی که باید در بررسی لایحه بودجه سال 1402 مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: از نظر بنده آنچه که در بررسی لایحه بودجه سال 1402 باید خیلی برجسته باشد، بحث ناترازی است که معمولا در بودجه های سنواتی داریم و باید تلاش کنیم تا در لایحه بودجه سال آتی این ناترازی به صفر نزدیک شود.

آنچه که برای ما مهم است اینکه شکل بودجه به گونه ای باشد که نگاه آن ضد تورمی باشد.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 با بیان اینکه ما در کمیسیون تلفیق و مجلس تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بودجه تورم زا نباشد، تاکید کرد: ما اعتقاد داریم که انتشار اوراق عرضه باید نسبت به بودجه سال 1401 کاهش یابد و در یک نگاه کلی باید به موضوع رکود که دامن گیر جامعه شده است پرداخته و برای رونق در بازار تصمیمات مناسبی اتخاذ کنیم.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر در لوایح بودجه تاکنون سهم بودجه هزینه ای و جاری به مراتب بیشتر از بودجه عمرانی بوده است، در حالی که این نسبت باید عکس باشد چراکه بودجه جاری کشور مولد نیست و صرف حقوق و مسائل جاری کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیامالی: تلاش می کنیم بودجه 1402 تورم زا نباشد

دنیامالی: تلاش می کنیم بودجه 1402 تورم زا نباشد