مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 01:162023-01-21اقتصادي

بیجار و دهگلان رکورددار سردترین نقطه کشور در شبانه روز گذشته


علی پناهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه ایستگاه بابارشانی بیجار با ثبت دمای منفی 26 درجه سردترین نقطه کشور در شبانه روز گذشته اعلام شد، اظهار داشت: شهر دهگلان نیز با دمای نزدیک به 25.

5 درجه در رده دوم مناطق سرد کشور ثبت شد.

  معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان اضافه کرد: در مدت مذکور قاملو با دمای منفی 25 درجه و هزار کانیان با منفی 22 درجه، قروه و دیواندره با منفی 21 درجه از جمله سردترین مناطق استان گزارش شد.

  وی اعلام کرد: دمای شهر بیجار 19 درجه، زرینه منفی 17 درجه، موچش منفی 16 درجه، یاسوکند منفی 15 درجه، کامیاران منفی 14 درجه بوده است.

  پناهی یادآور شد: در مدت مذکور دمای شهر سنندج بین منفی یک و منفی 13 درجه سانتی گراد در نوسان بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: از امروز شنبه تا روز چهارشنبه جو استان پایدار بوده و بغیر از رشد موضعی ابر، وزش باد ملایم و در بعضی از ساعات مه و غبار ناشی از افزایش آلاینده های جوی (بخصوص در شهر های بزرگ استان) پدیده دیگری نخواهیم داشت.

پناهی افزود: از لحاظ دمایی نیز تا آخر هفته میانگین دمای شبانه روزی تغییرات چندانی نداشته و با نوسان 2 تا 3 درجه در همین محدوه باقی خواهد ماند و همچنان یخبندان شبانه و صبحگاهی شدیدی بر سطح منطقه حاکم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیجار و دهگلان رکورددار سردترین نقطه کشور در شبانه روز گذشته

بیجار و دهگلان رکورددار سردترین نقطه کشور در شبانه روز گذشته