مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 00:152023-01-21فرهنگي

اصغر فرهادی و پریسا بخت آور در یک قاب متفاوت


به احتمال قوی تماشاگران حرفه ای و منتقدان کاربلدی که به تماشای آثار جشنواره سیزدهم تئاتر فجر نشستند، با دیدن نمایش «ماشین نشین ها»، حضور استعدادی درخشان را در فضای هنرهای نمایشی کشورمان پیش بینی می کردند اما شاید تصور نمی کردند که این جوان تازه نفس .

- به احتمال قوی تماشاگران حرفه ای و منتقدان کاربلدی که به تماشای آثار جشنواره سیزدهم تئاتر فجر نشستند، با دیدن نمایش ماشین نشین ها ، حضور استعدادی درخشان را در فضای هنرهای نمایشی کشورمان پیش بینی می کردند اما شاید تصور نمی کردند که این جوان تازه نفس دو بار جایزه اسکار را همراه با بسیاری جوایز معتبر دیگر برای سرزمین مان به ارمغان بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایش ماشین نشین ها نوشته علی خودسیانی ، یکی از نخستین آثاری است که اصغر فرهادی کارگردانی کرده است.

نمایشی که فرهادیِ جوان همراه با همسرش، پریسا بخت آور در آن به ایفای نقش پرداختند.

این نمایش که در سیزدهمین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفته است، روایتگر داستان مردم فقیری است که به دلیل نداشتن مسکن از ماشین های اسقاطی حاشیه شهر به عنوان سرپناه استفاده می کنند.

اصغر فرهادی که دانش آموخته تئاتر از دانشکده هنرهای زیباست، اجرای عمومی این نمایش را در تالار مولوی که مرکز تئاتر دانشگاهی بوده و هست، روی صحنه برد که با استقبال تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصغر فرهادی و پریسا بخت آور در یک قاب متفاوت

اصغر فرهادی و پریسا بخت آور در یک قاب متفاوت