مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 00:052023-01-21سياسي

بالا بردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالا بردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه برق این استان را در برنامه داریم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالا بردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه برق این استان را در برنامه داریم.

محمد مرادی در حاشیه تجدید میثاق با شهدای یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در رابطه با برنامه ها خود افزود: حوزه برق استان با چالش ها و مشکلاتی از جمله بهینه نبودن شبکه و فرسوده بودن پایه های برق مواجه است.

وی با بیان اینکه با رفع این مشکلات می توانیم خاموشی های استان را کاهش دهیم، اظهار کرد: با کارهای جهادی دنبال تبدیل شبکه سیم به کابل خودنگهدار هستیم که در جلوگیری از سرقت شبکه موثر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بالا بردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه برق استان را در برنامه داریم که نیاز به افزایش و تقویت ایستگاه های فوق توزیع 130 کیلو وات وجود دارد.

مرادی تصریح کرد: با تعامل و حمایت استاندار و نمایندگان استان، به منظور جذب اعتبارات لازم توسعه شبکه جهت انجام زیرساخت های موضوعی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به نیاز به شاخه بری درختان در سطح شهر های استان جهت پایداری شبکه برق ادامه داد: از جمله دلایل خاموشی اخیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد

بالا بردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد