مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 00:002023-01-21پزشكي

چالش های وزارت بهداشت برای نوسازی مراکز درمانی/ رشد 42 درصدی بودجه دانشگاه ها


معاون مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت گفت: برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور عددی معادل 108 هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه 1402 لحاظ شده است که نسبت به سال قبل 42 درصد رشد داشته است.

- محمد اندرزی، معاون مرکز بودجه و پایش عملکرد وزارت بهداشت در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درخصوص بودجه تخصیص یافته به وزارت بهداشت در لایحه 1402 اظهار داشت: این حوزه به عنوان مهم ترین حوزه خدمت به مردم است و همکاران ما در پایگاه های بهداشت روستایی تا بزرگترین بیمارستان ها در شهرها درحال خدمت به مردم هستند.

وی گفت: ارائه خدمات آموزشی و تربیت نیروی انسانی متخصص و اقدامات پژوهشی از دیگر اقدامات این حوزه است که باعث شده حوزه سلامت به مردم خدمات بهینه ای ارائه دهد.

اندرزی با اشاره به اینکه برای حوزه سلامت بودجه 313 هزار میلیارد تومان بوده است که این بودجه در سه حوزه تقسیم بندی می شود که مهم ترین آنها دانشگاه های علوم پزشکی کشور است.

برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور عددی معادل 108 هزار میلیارد تومان لحاظ شده است که نسبت به سال قبل 42 درصد رشد داشته است و اولین سالی بود که سازمان برنامه و بودجه اعداد پیشنهادی لایحه را بر اساس عملکرد لحظا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های وزارت بهداشت برای نوسازی مراکز درمانی/ رشد 42 درصدی بودجه دانشگاه ها

چالش های وزارت بهداشت برای نوسازی مراکز درمانی/ رشد 42 درصدی بودجه دانشگاه ها