مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 22:452023-01-21سياسي

اصلاح الگوی کشت برای نجات دریاچه ارومیه به آگاهی کشاورزان برسد


دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه گفت: روند اصلاح الگوی کشت برای نجات دریاچه ارومیه به آگاهی کشاورزان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معتمدیان عصر شنبه در جلسه کارگروه استانی احیای دریاچه ارومیه با تاکید بر اتمام هرچه زودتر طرح های انتقال آب به این دریاچه گفت: یکی از این طرح های مهم، طرح تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و انتقال آب آن به دریاچه ارومیه است که باید در کوتاه ترین زمان خاتمه و به بهره برداری برسد.

وی با انتقاد از وضعیت اجرایی طرح مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال آب آن به دریاچه ارومیه، اظهار کرد: اعتبارات این طرح تمام و کمال پرداخت شده و هیچ عذری در تاخیر اتمام این پروژه پذیرفتنی نیست و مسئولان امر با تلاش شبانه روزی این طرح را در سریعترین زمان به بهره برداری برسانند.

معتمدیان با تاکید بر توجه ویژه دولت سیزدهم و شخص آقای رییس جمهور برای اتمام طرح های سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه، افزود: شخص رییس جمهور محترم پیگیر احیای دریاچه ارومیه به عنوان یک مطالبه عمومی است و در همین راستا مدیران در شان و حد و اندازه دولت و به صورت جهادی وارد میدان شوند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: منتظر انتقال آب طرح تصفیه خانه فاضلاب ارومیه به دریاچه در بهمن ماه هستیم و در همین راستا اگر نیاز باشد باید 24 ساعته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح الگوی کشت برای نجات دریاچه ارومیه به آگاهی کشاورزان برسد

اصلاح الگوی کشت برای نجات دریاچه ارومیه به آگاهی کشاورزان برسد