مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-21حوادث

باند خانوادگی قاچاق سلاح در اصفهان منهدم شد/ کشف 27 اسلحه جنگی


فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند خانوادگی قاچاق سلاح به اصفهان خبر داد و گفت: از این سلاح ها در تجمعات و اغتشاشات اخیر هم به منظور پیشبُرد سیاست کشته سازی علیه مردم استفاده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که دشمنان ملت بزرگ ایران در جهت ایجاد شکاف بین مردم و نظام و تزلزل در حوزه اجتماعی و امنیت جامعه دنبال می کنند، قاچاق سلاح به کشور ما است که افراد سودجو هم در این رابطه به دشمنان کمک و با فروش سلاح زمینه برهم زدن امنیت و آسیب زدن به مردم را فراهم می آورند.

وی از برنامه مشترک پلیس و دستگاه قضایی استان اصفهان به منظور برخورد قاطع و سخت با حاملان، استفاده کنندگان، قاچاقچیان و توزیع کنندگان سلاح گرم خبر داد و گفت: در همین رابطه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان موفق شدند با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از قاچاق محموله ای از سلاح غیر مجاز به استان اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

میرحیدری افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک و آن را متوقف و 27 قبضه اسلحه جنگی که به صورت کاملاً حرفه ای در این خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند خانوادگی قاچاق سلاح در اصفهان منهدم شد/ کشف 27 اسلحه جنگی

باند خانوادگی قاچاق سلاح در اصفهان منهدم شد/ کشف 27 اسلحه جنگی