مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:552023-01-21اقتصادي

4 هزار و 421 طرح اشتغالزا در استان اردبیل اجرایی شده است


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در سال جاری و از منابع مختلف چهار هزار و 421 طرح اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا در استان اردبیل برای مددجویان کمیته امداد اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد عصر شنبه در جریان بازدید از طرح های توسعه اشتغالزای کمیته امداد در مشگین شهر اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها تسهیلاتی بالغ بر 298 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این منابع از محل تبصره 16، 18 و منابع داخلی کمیته امداد به صورت کم بهره پرداخت شده تا شاهد اجرایی شدن طرح های اشتغالزا و کارآفرین در حمایت از مددجویان کمیته امداد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: فرصت شغلی ایجاد شده از بابت اجرای این طرح ها بیش از 6 هزار و 71 فرصت شغلی مؤثر و با ثبات بوده که همراه با پوشش بیمه ای و ایجاد اشتغال با درآمد مناسب بوده است.

حسین نژاد افزود: همچنان رویکرد کمیته امداد با هدف رسیدن به نقطه خودکفایی خانواده ها، ایجاد فرصت های اشتغال جدید است که در این حوزه اقدامات مؤثر با همکاری نهادها و دستگاه های مختلف انقلابی در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در شهرستان مشگین شهر نیز در حوزه اشتغال 313 طرح در حال اجرا است که در تسهیلاتی بالغ بر 18 میلیارد تومان برای این طرح ها پرداخت شده و یا در مرحله پرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار و 421 طرح اشتغالزا در استان اردبیل اجرایی شده است

4 هزار و 421 طرح اشتغالزا در استان اردبیل اجرایی شده است