مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:502023-01-21بين الملل

همکاری های آموزشی بین ایران و اقلیم کردستان عراق توسعه می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نصرالله رشنودی روز شنبه در جریان بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی سنندج اظهار کرد: - سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق گفت: همکاری ها در حوزه آموزش های مهارتی بین کردستان ایران و اقلیم کردستان عراق با توجه به ظرفیت های موجود توسعه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نصرالله رشنودی روز شنبه در جریان بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی سنندج اظهار کرد: اقلیم کردستان عراق به آموزش های فنی و حرفه ای نیاز دارد بنابراین زمینه را برای حضور و اعزام مربیان ایرانی در راستای ارتقای سطح توانمندی و تبادل تجربیات فراهم می کنیم.

وی اضافه کرد: ضعف صنعت در اقلیم کردستان عراق موجب شده است جوانان این منطقه از آموزش های مهارتی بهره کمتری داشته باشند و به همین دلیل مربیان و کارشناسان حوزه آموزش های مهارتی در اقلیم کردستان عراق از دانش روز در خصوص ارائه آموزش های مهارتی کمتر بهره مند هستند لذا جمهوری اسلامی ایران می تواند در همین راستا کمک شایانی به اقلیم کردستان عراق کند.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق افزود : اقلیم کردستان عراق به آموزش های فنی و حرفه ای توسط مربیان ایرانی نیازمند است کنسولگری تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های آموزشی بین ایران و اقلیم کردستان عراق توسعه می یابد

همکاری های آموزشی بین ایران و اقلیم کردستان عراق توسعه می یابد