مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:402023-01-21اقتصادي

خدمات الکترونیکی به جامعه کار و تولید لرستان افزایش یافته است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از افزایش خدمات غیرحضوری و سامانه ای این اداره کل در میز خدمت الکترونیکی خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از افزایش خدمات غیرحضوری و سامانه ای این اداره کل در میز خدمت الکترونیکی خبر داد.

علی جهانی یکم بهمن در کمیته حقوق شهروندی و سلامت اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر تسهیل شرایط برای جامعه هدف تأکید و اظهار کرد: خدمات و فرآیندهای انجام کار در پورتال این اداره کل اجرایی شده و در حال حاضر بیشتر خدمات ارائه شده به جامعه هدف از طریق خدمات الکترونیکی و سایت به نشانی https://lorestan.

mcls.

gov.

ir ارائه می شود.

وی افزود: در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان هم میز خدمت بصورت فیزیکی وجود دارد که مراجعه کنندگان می توانند کلیه خدمات خود را در این میز دریافت کنند و میز خدمت الکترونیکی که اکثر خدمات بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه هایی که در پورتال این اداره کل بارگذاری شده به مردم و جامعه کار تولید بدون مراجعه خدمات ارائه می شود.

جهانی به سامانه های ارائه خدمت الکترونیکی اشاره کرد و گفت: سامانه جامع روابط کار جهت ارائه دادخواست های کارگری و کارفرمایی، بیمه بیکاری، سامانه سخت و زیان آور، ثبت نامه در جشنواره های تعاونی ها و کارآفرینان برتر، سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات الکترونیکی به جامعه کار و تولید لرستان افزایش یافته است

خدمات الکترونیکی به جامعه کار و تولید لرستان افزایش یافته است