مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 20:152023-01-21سياسي

گروه تحقیق و تفحص در زباله سوز نوشهر مستقر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا علیخانی عصر شنبه در جلسه پسماند مازندران با محوریت بررسی وضعیت مدیریت پسماند شهرستان های نوشهر و چالوس به همراه بررسی عملکرد زباله سوز نوشهر و میزان پیشرفت فیزیکی زباله سوز ساری با بیان اینکه 75 درصد زباله .

- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: گروه تحقیق و تفحص به مدت یک ماه در کارخانه زباله سوز نوشهر مستقر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا علیخانی عصر شنبه در جلسه پسماند مازندران با محوریت بررسی وضعیت مدیریت پسماند شهرستان های نوشهر و چالوس به همراه بررسی عملکرد زباله سوز نوشهر و میزان پیشرفت فیزیکی زباله سوز ساری با بیان اینکه 75 درصد زباله های مازندران زباله های عالی و 10 درصد فلزات و پارچه و بقیه را دیگر زباله تشکیل می دهد، اظهار کرد: در مازندران هشت کارخانه زباله داریم که شش کارخانه کمپوست و دو کارخانه زباله سوز است که زباله های عالی باید به کارخانه کمپوست تحویل تا به کود تبدیل و فلزات و پارچه ها نیز باید در کارخانه زباله سوز استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی کشورها حتی محصول تولیدی از کارخانه زباله سوز را برای تولید نفت در آینده ذخیره می کنند، افزود: با زباله تر نمی توان برق تولید کرد و نیاز است تا زباله سوز و کارخاته کمپوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه تحقیق و تفحص در زباله سوز نوشهر مستقر می شود

گروه تحقیق و تفحص در زباله سوز نوشهر مستقر می شود