مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-21سياسي

شرایط عفو زندانیان محکوم به اعدام


برای عفو زندانیانی که محکوم به اعدام می شوند اگر محکوم سابقه نداشته باشد احتمال اینکه مورد عفو قرار گیرد بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم،با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با 32 نفر از مراجعان که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به پرونده های آن ها رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انجام شد، معاون قضایی قوه قضاییه به استماع مشکلات و در خواست های مراجعه کنندگان پرداخت و جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی آن ها دستورات لازم را صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی درباره درخواست های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد: امروز در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست های 32 نفر از مراجعان رسیدگی کردیم.

وی افزود: عمده درخواست های متقاضیان حول 2 الی 3 محور بود، بخشی از درخواست ها مربوط به اعمال ماده 477 بود که در استان ها رد شده بود.

به همین منظور برخی از این موارد را مجدداً دستور صادر کردیم که رییس کل استان ملاحظه کند تا اگر عقیده بر مخدوش بودن رای دارد اعلام کند در غیر این صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط عفو زندانیان محکوم به اعدام

شرایط عفو زندانیان محکوم به اعدام