مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 19:052023-01-21سياسي

مراسم اعتکاف در 130 مسجد خراسان شمالی برگزار می شود


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: 36 مسجد شهری و 94 مسجد روستایی در خراسان شمالی میزبان مردم برای برگزاری مراسم اعتکاف رجبیه خواهند بود.

- حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سنت اعتکاف قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حالت فراگیر و عمومی نداشت اما در چند ساله اخیر در میان جمع کثیری از صالحان و نیکان اعم از خواهران و برادران از اقشار گوناگون اجتماعی به ویژه دانشجویان و طلاب، متداول شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آیین اعتکاف رجبیه در مساجد استان خراسان شمالی به ویژه مساجد جامع از 13 رجب هم زمان با 15 بهمن 1401 به مدت سه روز ویژه برادران و خواهران برگزار می شود.

دبیر ستاد اعتکاف استان خراسان شمالی تصریح کرد: برنامه های مختلف فرهنگی ازجمله حلقه های معرفت، کرسی تلاوت و ختم قرآن و صلوات، سخنرانی روحانیون، حضور شاعران آیینی، حضور راویان دفاع مقدس و علما با عنوان عصری با علما و عصری با شهدا، برنامه های عزاداری، مناجات خوانی شبانه، محافلی با موضوع ازدیاد جمعیت، گام دوم انقلاب، جهاد تبیین، مهدویت، طب سنتی، تاریخ اسلام و پاسخ به شبهات، سبک زندگی اسلامی برای شرکت کنندگان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اعتکاف در 130 مسجد خراسان شمالی برگزار می شود

مراسم اعتکاف در 130 مسجد خراسان شمالی برگزار می شود