مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 18:452023-01-21اقتصادي

اولین رفع فیلتر از راه می رسد


بر خلاف روزهای ابتدایی هفته قبل که اقتصاد کشور تحت تاثیر موج سرما و بارش های گسترده قرار گرفت و محدودیت هایی در برخی فعالیت ها برای مدیریت مصرف انرژی انجام گرفت، - در هفته جاری اقتصاد کشور فعالیت خود را به شکل عادی شروع کرد، هرچند معضل آلودگی کلان شهرها همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت، بورس کالا و عرضه خودرو و ربع سکه در آن، سهم مهمی از خبرهای اقتصادی را به خود اختصاص داده بود و در خبرهای شنبه نیز این موضوع در ابعادی دیگر ادامه پیدا کرد، با این وجود مهم ترین خبر روز نه از صنعت و اقتصاد کلان که از وزارت ارتباطات به گوش رسید.

چهره روز: کلاب هاوس عیسی زارع پور وزیر ارتباطات که در هفته های گذشته تحت تاثیر فیلترینگ و دشواری در دسترسی به اینترنت در فشار شدیدی قرار گرفته بود، امروز سرانجام با یک خبر خوب آمد، خبری که هر چند احتمالا تنها بخش محدودی از جامعه را در بر می گیرد اما می تواند این امید را به وجود بیاورد که در هفته های آینده، خبرهای بهتری نیز از این حوزه مخابره شود.

او امروز گفت: من قبلاً اعلام کرده ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است و حدود 13عضو دارد که دولت یکی از اعضای آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رفع فیلتر از راه می رسد

اولین رفع فیلتر از راه می رسد