مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-21سياسي

سومین مسـابقه سراسـری نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه(س) برگزار می شود


مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز از برگزاری سومین مسـابقه سراسـری کتـابخوانی نماز با عنوان نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه سلام االله علیها خبر داد.

- سومین مسـابقه سراسـری " نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه(س)"برگزار می شود مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز از برگزاری سومین مسـابقه سراسـری کتـابخوانی نماز با عنوان " نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه سلام االله علیها " خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد صالحی با اشاره به برگزاری دو دوره مسابقه کتابخوانی شامل عبادت احرار نماز در سیره و سخن امام حسین علیه السلام و مسابقه کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع) به همت ستاد اقامه نماز، گفت: این مسابقه در اسـتمرار سلسـله مسابقات سراسـری کتابخوانی نماز در سالجاری و با هدف ترویج فرهنگ نماز و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمان برگزای مسابقه گفت: این مسابقه سراسری از 27 دی شروع شده و تا 5 اسفند به صورت همزمان در تمامی استان ها برگزار می شود.

صالحی خاطرنشان کرد: علاقمندان گروه سنی 15 سال و بالاتر می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

منبع مطالعاتی مسابقه کتاب نماز در سـیره و سـخن حضـرت فاطمه سـلام االله علیها تألیف حسـین قنـادی از انتشـارات سـتاد اقـامه نمـاز تعیین شـده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین مسـابقه سراسـری نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه(س) برگزار می شود

سومین مسـابقه سراسـری نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه(س) برگزار می شود