مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-21اقتصادي

تاخیر و گرفتار کردن طرح مسکن ملی در بروکراسی اداری قابل قبول نیست


هرگونه تاخیر و گرفتار کردن طرح مسکن ملی در بروکراسی اداری قابل قبول نیست و باید ساخت مسکن های ملی به سرعت و با رعایت استانداردهای لازم اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سراب، علی جهانی فرماندار سراب عصر امروز در بازدید میدانی از طرح های مسکن و شهرسازی شهر مهربان اظهار کرد: مسکن یکی از مهمترین نیازهای خانواده هاست و با توجه به قیمت های بسیار بالای مسکن و نیز زمین  طرح ساخت مسکن ملی مهمترین مولفه در رفع این نیاز مهم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان مسکن ملی و ادارات مربوطه باید شبانه روز و به صورت جهادی برای رفع موانع احتمالی و سرعت گرفتن کار تلاش کنند، تصریح کرد: هرگونه تاخیر و گرفتار کردن طرح در بروکراسی اداری قابل قبول نیست و باید ساخت مسکن های ملی به سرعت و با رعایت استانداردهای لازم اجرایی شود.

فرماندار سراب که با وجود برف و سختی عبور و مرور از محل مورد نظر مسکن ملی در مهربان بازدید کرد، یادآور شد: هم اینک ساخت مسکن مهر در فاز اول در شهرک علامه امینی سراب و با ظرفیت 400 واحد شروع شده و در ادامه با تملک زمین و رفع مشکلات اداری در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات فاز دوم با ظرفیت احداث یک هزار واحد مسکونی شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر و گرفتار کردن طرح مسکن ملی در بروکراسی اداری قابل قبول نیست

تاخیر و گرفتار کردن طرح مسکن ملی در بروکراسی اداری قابل قبول نیست