مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-21سياسي

بیانیه تبلیغات اسلامی اردبیل در محکومیت اقدام پارلمان اروپا


اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل با صدور بیانیه ای اقدام پارلمان اروپا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کرد.

- به گزارش، مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اعم از کارکنان، روحانیون، تشکل های دینی، کانون های فرهنگی، تبلیغی، هیئت های مذهبی، مداحان و بانوان فعال فرهنگی، دینی با صدور بیانیه ای اقدام پارلمان اروپا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است: امروز یک بار دیگر عناد و کینه ورزی دشمنان علیه نظام اسلامی نمایان شد.

اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی ضد تروریسم، از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است.

مبارزه با گروه های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش در کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می درخشد که در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم کرده است.

ملت های مسلمان و ستمدیده منطقه و آزادگان جهان در سال های اخیر شاهد اقدامات جدی و تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم بوده اند و بر نقش ایران در سرکوب تروریسم در منطقه واقف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تبلیغات اسلامی اردبیل در محکومیت اقدام پارلمان اروپا

بیانیه تبلیغات اسلامی اردبیل در محکومیت اقدام پارلمان اروپا