مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 18:002023-01-21سياسي

طرح های انقلاب و محیا در 300 مدرسه استان سمنان اجرا می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بابیان اینکه اجرای برنامه های دهه فجر برای مدارس استان در دستور کار است، گفت: طرح های مدرسه انقلاب و محیا در 300 مدرسه اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل خالقی عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی سالن جلسات الغدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طرح های مدرسه انقلاب و محیا در 300 مدرسه استان سمنان اجرا می شود، ابراز داشت: این طرح ها مربوط به دهه فجر هستند که توسط اتحادیه انجمن های اسلامی مدارس در سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

وی ضمن بیان اینکه هدف از برگزاری این قبیل طرح ها آشنایی دانش آموزان با اهداف انقلاب و تجدید بیعت با امام راحل است، افزود: نسل جدید دوران امام راحل را درک نکرده و لذا برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی می بایست اتفاقات آن دوران برای آنها بازگو شود که این قبیل اقدامات در این راستا مؤثر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه برای اولین بار در سطح شورای آموزش و پرورش طرح تحولی متناسب با تحول بنیادین مطرح شد، ابراز داشت: این جلسه به استاندارد سازی مصرف حامل های انرژی در استان به کمک معلمان و فرهنگیان و دانش آموزان اختصاص یافت که طی آن 132 هزار دانش آموز می توانند به عنوان سفیر در خانواده ها ایفای نقش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های انقلاب و محیا در 300 مدرسه استان سمنان اجرا می شود

طرح های انقلاب و محیا در 300 مدرسه استان سمنان اجرا می شود