مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 17:402023-01-21سياسي

برگزاری نمایشگاه بین المللی شهر پایدار و عرضه آخرین دستاوردهای فناوانه


ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، از برگزاری «نمایشگاه شهر پایدار» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نخستین اجلاس و نمایشگاه بین المللی شهر پایدار عنوان رویدادی است که با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و بیش از 280 نهاد دولتی، خصوصی و شرکت های دانش بنیان برگزار خواهد شد.

دولت هوشمند ، مدیریت شهری هوشمند ، اقتصاد پایدار ، انرژی های سبز و امنیت در شهرهای هوشمند از جمله محورهای این نمایشگاه است.

این رویداد اهدافی چون ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز حوزه شهرهای پایدار و هوشمند ، بررسی نقش مدیریت ساخت و ساز در توانمندسازی ، توسعه زیرساخت های حمل و نقل در راستای هوشمندسازی آن ، ایجاد فضا و بستر مناسب برای حضور شرکت های دانش بنیان به منظور بهره گیری بیشتر از علوم و فنون روز ، ایجاد فرصتی برای تبادل دانش و فناوری نو ، حفظ سلامت محیط زیست و اکوسیستم زمین و معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی و خارجی در زمینه حمل و نقل عمومی پایدار و صنایع وابسته را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه بین المللی شهر پایدار و عرضه آخرین دستاوردهای فناوانه

برگزاری نمایشگاه بین المللی شهر پایدار و عرضه آخرین دستاوردهای فناوانه