مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 17:352023-01-21اقتصادي

کاهش 5 درصدی زایمان سزارین در اسدآباد


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از کاهش پنج درصدی سزارین در این شهرستان نسبت به مشابه سال گذشته خبر داد.

- دکتر الهه عزتی شنبه یکم بهمن ماه در مجمع سلامت خیرین شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: با برگزاری کلاس ها توجیهی برای مادران باردار میزان موارد زایمان سزارین در این شهرستان نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان با رشد منفی 23 درصد جمعیت پایین ترین نرخ رشد جمعیت را در سطح کشور دارد، افزود: مرکز ناباروری سطح دو به منظور صیانت از جمعیت، فرزندآوری و جوان سازی جمعیت در شهرستان برای نخستین بار راه اندازی و در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

عزتی در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان خاطرنشان کرد: در این رابطه دو قرارگاه در فرمانداری و هشن قرارگاه در دانشکده علوم پزشکی شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 280 پرسنل و 60 ابنیه بهداشتی در شهرستان مشغول به خدمات دهی به مردم شهرستان هستند، گفت: با برنامه ریزی هایی که در سطح کشور برای افزایش جمعیت در نظر گرفته شده، امیدواریم با گام های موثری از کاهش جمعیت جلوگیری شود.

عزتی با اشاره به پیش رفتن کشور ایران به سمت سالمند شدن و کاهش 50 درصدی باروری در کشور اضافه کرد: این مقوله مهمی است که باید مورد عنایت قرار گیرد، در این شرایط استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 درصدی زایمان سزارین در اسدآباد

کاهش 5 درصدی زایمان سزارین در اسدآباد