مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 17:052023-01-21ورزشي

ماراتن گرم تراکتور و گل گهر برنده نداشت!


دیدار تیم های تراکتور و گل گهر سیرجان درچارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های تراکتور و گل گهر سیرجان درچارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 روز شنبه یکم بهمن ماه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

بازی با نمایش طوفانی تی تی ها آغاز شد و در دقیقه ششم بازی توپ روی ارسالی بلند از جناح چپ و دفع ناقص مدافع گل گهر مقابل کاوه رضایی قرار گرفت و شوت سرضرب این بازیکن دور از دستان منادی گل اول تراکتور را به ارمغان آورد.

در دقیقه 15 پاس در عرض محمد خدابنده لو به شکلی خطرناک از مقابل دروازه تراکتور به بیرون رفت و تبریزی نتوانست توپ را قطع کند.

در دقیقه 29 بازی بعد از اعلام خطای پنالتی روی مرتضی تبریزی، امین قاسمی نژاد با ضربه ای دقیق گل تساوی گل گهر را وارد دروازه محمدرضا اخباری کرد تا این تیم برای اولین در تبریز موفق به بازکردن دروازه تی تی ها شود.

گل گهری ها در دقیقه 32، روی یک ضدحمله پرتعداد توپ را به رضا شکاری، بازیکن سابق تراکتور رساندند و این مهاجم با شوتی غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه، دومین گل تیمش را به ثمر رساند به مانند بازی دور رفت برابر قرمزهای تبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماراتن گرم تراکتور و گل گهر برنده نداشت!

ماراتن گرم تراکتور و گل گهر برنده نداشت!