مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:352023-01-21اقتصادي

سیستان و بلوچستان پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن


معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی مسکن را از مهمترین اولویت های دولت عنوان کرد و گفت: با اقدامات مطلوب صورت گرفته استان سیستان و بلوچستان هم در ساخت و هم تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشرو است.

- فرزانه صادق مالواجرد در جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن برای دولت سیزدهم از اولویت ویژه و بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: هم افزایی دستگاه های اجرایی در این استان سبب گردیده علاوه بر تامین زمین مورد نیاز با پیشرفت فیزیکی مطلوب و کیفیت بالای ساخت و سازه های واحدها حرکت های خوبی در جهت تسهیل در خانه دار شدن مردم این دیار صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی مناطق حاشیه شهر زاهدان گفت: مقرر گردید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان و شهرداری زاهدان طرحی برای ساماندهی اراضی بلوار شهید سردار سلیمانی زاهدان تهیه کنند که در قالب آن هم خدمات پشتیبانی و هم شبکه معابر لحاظ شده باشد تا بعد از تصویب در شورایعالی معماری و شهرسازی شهروندان این مناطق از خدمات آن بهره مند شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ضروری است بسیاری از اراضی موجود در شهر زاهدان که در اختیار نیروهای نظامی قرار دارد در چرخه برنامه ریزی شهری قرار گیرد، تصریح کرد: با تفاهنامه منعقد شده بین اداره کل راه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن

سیستان و بلوچستان پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن