مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 16:102023-01-21سياسي

علامه مصباح معمار مسائل دینی بود


در ابتدای انقلاب اسلامی امام (ره) انقلاب را معماری کردند و بعدها علامه مصباح یزدی حکم معمار مسائل دینی و حوزوی را پیدا کردند.

- همدان-معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی امام (ره) انقلاب را معماری کردند و بعدها علامه مصباح یزدی حکم معمار مسائل دینی و حوزوی را پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر محسن منصوری ظهر شنبه در همایش بزرگداشت علامه محمدتقی مصباح یزدی و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان همدان بیان کرد: علامه مصباح یزدی را به زمان شناسی و اولویت شناسی می شناسیم، ایشان همواره موضوعات اصلی را در اولویت قرار می داند و فرعیات را در مرحله بعد.

وی با بیان اینکه علامه بر کادر سازی تمرکز کرده بود، افزود: کادر سازی علامه در طرح ولایت و مؤسسه امام (ره) کاملاً مشهود است و در این مؤسسات کادر مورد نیاز انقلاب تربیت و تولید شد.

معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه علامه مصباح یزدی را به میدان داری می شناسیم، اظهار کرد: در میدان بودن از ویژگی های بارز ایشان بود، در تاریخ اسلام علمایی داریم که در میدان مبارزه حاضر نمی شدند اما علامه همیشه در میدان بود و هزینه اش را هم می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علامه مصباح معمار مسائل دینی بود

علامه مصباح معمار مسائل دینی بود