مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-21دانش

یک دانشجو ChatGPT را شکست داد


یک دانشجوی دانشگاه «پرینستون» اپلیکیشنی ساخته است که تشخیص می دهد یک مقاله توسط ربات هوش مصنوعی ChatGPT نوشته شده است یا انسان.

- یک دانشجوی دانشگاه پرینستون اپلیکیشنی ساخته است که تشخیص می دهد یک مقاله توسط ربات هوش مصنوعی ChatGPT نوشته شده است یا انسان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ان پی آر، به نظر می رسد معلمان و استادان ابزار جدید و با ارزشی در برابر مشکل تقلب و سرقت ادبی توسط هوش مصنوعی در اختیار دارند.

ادوارد تیان، دانشجوی 22 ساله مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پرینستون، اپلیکیشنی به نام GPTZero ایجاد کرده است که تشخیص می دهد یک متن توسط ChatGPT نوشته شده است یا خیر.

آوازه ربات نویسنده و گفتگوگر ChatGPT در ماه های اخیر به دلیل توانایی در خلاصه نویسی و تولید مقاله پژوهشی در یک چشم به هم زدن و همچنین تعداد زیادی برنامه های کاربردی جذاب دیگر، در سراسر جهان پیچیده است.

اما اکنون معلمان و استادان می توانند از برنامه جدید توسعه یافته توسط این دانشجوی دانشگاه پرینستون برای مقابله با افزایش محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنند.

GPTZero؛ ابزار جدیدی که برای مبارزه با سرقت ادبی هوش مصنوعی طراحی شده است ادوارد تیان دانشجوی رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه پرینستون، بخش زیادی از تعطیلات زمستانی خود را صرف توسعه نرم افزاری کرد که GPTZero نام گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دانشجو ChatGPT را شکست داد

یک دانشجو ChatGPT را شکست داد