مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-21سياسي

میزبانی زنجان از هیأت پاکستانی/ پاکستان جزو کشورهای هدف برای توسعه است


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید بر اینکه پاکستان جزو کشورهای هدف برای توسعه تجارت قرار دارد، ابراز امیدواری کرد، زمینه توسعه روابط بین اتاق زنجان و پاکستان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه فرد در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور اذرا جمشید رییس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور و هیأت همراه برگزار شد، با تاکید بر اینکه سیاست جمهوری اسلامی فراهم کردن زمینه حضور بانوان در حوزه های مختلف از جمله کسب و کار است، اظهار کرد: در این راستا تلاش بر توانمندسازی بانوان ادامه دارد.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید بر تحمیل هزینه فراوان تحریم های ظالمانه به مردم ایران از جمله فعالیت های اقتصادی و تجارت افزود: دولت در صدد توسعه تجارت با همسایگان ایران است که امیدوارم مشکلات ناشی از تحریم کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه پاکستان جزو کشورهای هدف برای توسعه تجارت قرار دارد، ابراز امیدواری کرد، زمینه توسعه روابط بین اتاق زنجان و پاکستان فراهم شود.

یگانه فرد مبلغ هدف گذاری شده برای تجارت بین دو کشور ایران و پاکستان را 5 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: هر چند این مبلغ راضی کننده نیست ولی امیدوارم اهداف مد نظر محقق شود چرا که پاکستان جزو کشورهای هدف برای توسعه تجارت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی زنجان از هیأت پاکستانی/ پاکستان جزو کشورهای هدف برای توسعه است

میزبانی زنجان از هیأت پاکستانی/ پاکستان جزو کشورهای هدف برای توسعه است