مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-21اقتصادي

بانک ایران زمین براساس سبک زندگی مشتریان خدمات ارائه می دهد


در سال های اخیر به منظور گسترش و توسعه بیشتر مراودات اقتصادی و افزایش میزان رضایت مشتریان، کسب و کارهای دیجیتال با استفاده از فناوری های جدید جای خود را به روش های سنتی و خریدهای حضوری داده است.

- ایجاد ارزش برای مشتری از اولویت های اصلی این نوع کسب و کار است و به افراد این امکان را می دهد تا با توجه به نوع نیاز و درخواست خود، محصول و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

بانک ها در این میان نقش موثری را ایفا می کنند.

ایجاد فضایی امن در بستر دیجیتال می تواند برگ برنده ای برای یک کسب و کار دیجیتال باشد تا تعاملات مالی خود را در آن انجام دهد.

خدمات بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین این امکان را به فعالان در حوزه کسب و کار دیجیتال، تامین کنندگان و تولیدکنندگان داخلی داده است، تا بتوانند خدمات مالی و بانکی خود را در کمترین زمان انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین تحقق بانکداری دیجیتال در این بانک را حاصل تلاش فراوان از سوی مدیران و همکاران بیان کرد و گفت: تغییر در نحوه ارائه خدمات بانکداری با توجه به اولویت ها و نیاز مشتریان صورت می گیرد.

پورسعید افزود: با پیاده سازی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته مشتریان می توانند کلیه امور بانکی را هر لحظه که بخواهند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ایران زمین براساس سبک زندگی مشتریان خدمات ارائه می دهد

بانک ایران زمین براساس سبک زندگی مشتریان خدمات ارائه می دهد