مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:412023-01-21بين الملل

مقام آلمانی: برلین تا 2025 با بحران شدید کمبود تسلیحات مواجه می شود


رییس انجمن نیروهای مسلح آلمان با اشاره به فشارها برای عرضه تانک های «لئوپارد» به اوکراین برای نبرد با روسیه هشدار داده که برلین تا 2025 به دلیل بحران انرژی با کمبود شدید تسلیحات مواجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه فشارها به دولت آلمان برای عرضه تانک های لئوپارد به کی یف از سوی دولت های غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا رو به افزایش است، آندره ووستنر رییس انجمن نیروهای مسلح آلمان که اتحادیه صنفی نظامیان آلمان است، در خصوص بحران تسلیحات در زرادخانه های این کشور هشدار داد.

وی در حالیکه در خصوص بحران تسلیحات در آلمان طی سال های آینده هشدار داد، گفت: ارتش آلمان (بوندس وهر) واقعاً برهنه (فاقد تجهیزات نظامی) است! پیش بینی می شود تا سال 2025 به دلیل بحران انرژی با کمبود شدید تسلیحات روبرو شویم .

وی سپس به مسئله فروش تانک های لئوپارد به اوکراین اشاره کرد و گفت: به نفع کارخانه ها نیست که با این قیمت فعلی سلاح عرضه کنند و اگر قیمت ها را بالا ببرند، چنین خریدهایی انجام نخواهد شد پس در این شرایط، می توان حتی درباره تحویل تانک به یک کشور دیگر حرف زد؟ این خبر در حالی اعلام شده است که در هفته های اخیر، کشورهای غربی تلاش کرده اند تا آلمان را برای عرضه تانک های لئوپارد به اوکراین برای مقابله با روسیه تحت فشار قرار ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آلمانی: برلین تا 2025 با بحران شدید کمبود تسلیحات مواجه می شود

مقام آلمانی: برلین تا 2025 با بحران شدید کمبود تسلیحات مواجه می شود