مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:412023-01-21اقتصادي

4500 نفر متقاضی تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی استان مرکزی شدند


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: تاکنون 4500 متقاضی در 29 عرصه و 60 زیر شاخه با موضوعات امنیت غذایی، صنایع دستی و صنایع تبدیلی درخواست خود را در سامانه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ثبت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سعید فرامرزی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی امسال تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی استان مرکزی اعتبار قابل توجهی را همراه دارد.

وی افزود: تاکنون 4500 متقاضی در 29 عرصه و 60 زیر شاخه با موضوعات امنیت غذایی، صنایع دستی و صنایع تبدیلی درخواست خود را در سامانه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ثبت کرده اند.

   مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی درباره شرایط لازم برای ثبت نام کنندگان گفت: متقاضیان در گذشته نباید از تسهیلات اشتغالزایی دولت استفاده کرده باشند، شاغل نبوده و تحت پوشش بیمه اجباری نباشند و همچنین ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت نیز برای آقایان الزامی است.

  فرامرزی با بیان اینکه این تسهیلات صرفا به افرادی اعطا می شود که توانمندی و مهارت لازم را در حوزه کسب و کار خود داشته باشند، اضافه کرد: برای تایید مهارت و دریافت وام، متقاضی لازم است مدرک تحصیلی مرتبط، گواهی دوره های فنی و حرفه ای یا گواهی معتبری که جهت احراز مهارت  او کافی باشد را در پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 نفر متقاضی تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی استان مرکزی شدند

4500 نفر متقاضی تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی استان مرکزی شدند