مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-21اجتماعي

صنعت عامل اصلی آلودگی هوای قزوین/ توپ را در زمین مردم نیندازیم


یک کارشناس محیط زیست با بیان اینکه وارونگی دما، آلودگی ناشی از صنعت را به نمایش گذاشته است، گفت: ترافیک و خودرو عامل اصلی آلودگی نیست و توپ را در زمین مردم نیندازیم.

- حسین اینانلو در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در آلودگی هوا سه عامل مهم نقش دارند، اظهار کرد: صنعت، سکونتگاه ها و وسایل نقلیه سه عامل اصلی آلودگی هوا محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت نیروگاه شهید رجایی نماد آلودگی هوا محسوب می شود، افزود: با توجه به جمیعت شهر قزوین دو عامل دیگر یعنی سکونتگاه ها و وسایل نقلیه را نمی توان علت های اصلی این آلودگی دانست.

این کارشناس حوزه محیط زیست ادامه داد: قزوین از نظر جمعیتی یک شهر میانه است و سکونتگاه ها و وسیال نقلیه در این شهر در حدی نیست که عامل اصلی آلودگی آسمان باشد.

وی با بیان اینکه آلودگی روزهای اخیر در قزوین تنها مختص به همین روزها نیست و از قبل نیز وجود داشته است، ادامه داد: در این چند روز مواد آلاینده در شاخص های سنجش آلودگی خود را نشان داده است.

اینانلو با بیان اینکه علت نمایش این آلودگی به شرایط هواشناختی حاکم بر قزوین در روزهای گذشته مربوط می شود، تصریح کرد: پدیده وارونگی دما که در قزوین به نسبت سایر استانها شدید تر بوده است باعث بروز این آلودگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت عامل اصلی آلودگی هوای قزوین/ توپ را در زمین مردم نیندازیم

صنعت عامل اصلی آلودگی هوای قزوین/ توپ را در زمین مردم نیندازیم