مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:252023-01-21بين الملل

طالبانی از ابتکارعمل آرام کردن تنش میان اتحادیه میهنی و حزب دموکرات گفت


رهبر حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق پیام هایی درباره امکان حل اختلافات فزاینده میان دو حزب کُرد اصلی از راه گفت وگو و دوری از لجبازی و ضربه زدن به آبروی دیگران را به حزب دموکرات ارسال کرد.

- رهبر حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق پیام هایی درباره امکان حل اختلافات فزاینده میان دو حزب کُرد اصلی از راه گفت وگو و دوری از لجبازی و ضربه زدن به آبروی دیگران را به حزب دموکرات ارسال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، بافل طالبانی، رهبر حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق در پیامی درباره اختلافات دو حزب کُرد اظهار کرد: در دوره گذشته اقلیم کردستان عراق به دلیل اختلافات سیاسی با شرایط سیاسی و اقتصادی پیچیده ای روبه رو شد که تاثیر منفی بر زندگی و معیشت شهروندان داشت، این مساله به خواست اتحادیه میهنی کردستان نبود و ما مردم صبور و مبارز کُرد را مستحق این وضعیت نمی دانیم.

طالبانی گفت: ما به خاطر زندگی مردم و حمایت از منطقه مان می خواهیم گام های دیپلماتیک و سازنده ای را در پیش بگیریم و سیاسیت ابزاری برای خدمت به مردم باشد و نه ضربه زدن به آبروی مردم و بیگانگی.

رهبر حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق افزود: روشن است که گزینه اصلی ما همواره صلح، هماهنگی و اتحاد است، ما در همه اشکال در برابر اختلافات و تبعیض ها می ایستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبانی از ابتکارعمل آرام کردن تنش میان اتحادیه میهنی و حزب دموکرات گفت

طالبانی از ابتکارعمل آرام کردن تنش میان اتحادیه میهنی و حزب دموکرات گفت