مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-21اقتصادي

2790 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خوی ارزیابی شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از ارزیابی دو هزار و 790 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خوی تا ظهر امروز شنبه خبر داد.

- جعفر برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تا ظهر امروز شنبه دو هزار و 790 واحد مسکونی در 15 روستا و یک شهر فیرورق خوی به عنوان کانون زمین لرزه توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ارزیابی شدند وی ادامه داد: از این تعداد تاکنون138 واحد مسکونی با خسارت بالای 50 درصد به عنوان واحد احداثی و یک هزار و 955 واحد مسکونی با خسارت زیر 50 درصد به عنوان واحدهای تعمیری کارشناسی شدند.

برزگر افزود: 30 تیم ارزیاب از کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در 15 روستا و یک شهر کانون زلزله بصورت سه شیفت در حال ارزیابی واحدهای مسکونی خسارت دیده هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: باتوجه به مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران مناطق زلزله زده شهرستان خوی مبنی بر اتمام ارزیابی واحدهای مسکونی تا پایان روز شنبه، از مردم مناطق زلزله زده شهرستان خوی میخواهیم، در صورت بروز خسارت احتمالی به واحدهای مسکونی با مراجعه به ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مستقر در محل بخشداری فیرورق نسبت به اعلام درخواست برای ارزیابی و حضور کارشناس تعیین خسارت احتمالی واحد مسکونی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2790 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خوی ارزیابی شد

2790 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خوی ارزیابی شد