مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-21اقتصادي

استفاده از توانمندی اتاق بازرگانی بانوان پیشاور برای توسعه روابط ایران و پاکستان


استاندار زنجان استفاده از توانمندی های اتاق بازرگانی بانوان پیشاور را مهم دانست و گفت: این مهم می تواند در توسعه تجارت و همکاری بین ایران و پاکستان و زنجان با پاکستان مد نظر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان، در جلسه شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی که حضور اذرا جمشید، رییس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور و هیأت همراه برگزار شد، با اشاره به آشنایی اعضای اتاق بازرگانی بانوان پیشاور به توانمندی های بانوان فعال در این حوزه اظهار کرد: امیدوارم استفاده متقابل از تجربیات انجام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در کنار بهره مندی از تجربیات موضوع همکاری متقابل هم مطرح است، افزود: شناسایی توانایی اتاق بازرگانی و محلی پیشاور و همین توانمندی در زنجان در راستای همکاری متقابل باید مد نظر قرار گیرد.

وی استفاده از توانمندی های اتاق بازرگانی بانوان پیشاور را مهم دانست و تصریح کرد: این مهم می تواند در توسعه تجارت و همکاری بین ایران و پاکستان و زنجان با پاکستان مد نظر باشد.

افشارچی تاکید کرد: من امیدوارم ارتباط مستقیم بین رییس کانون زنان بازرگان زنجان با اتاق بازرگانی بانوان پیشاور برگزار شود و تلاش می شود توانمندی های بانوان استان را به صورت متمرکز احصا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توانمندی اتاق بازرگانی بانوان پیشاور برای توسعه روابط ایران و پاکستان

استفاده از توانمندی اتاق بازرگانی بانوان پیشاور برای توسعه روابط ایران و پاکستان