مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-21بين الملل

خشم بحرینی ها از ریخت و پاش آل خلیفه برای یک مسابقه ناشناخته بین المللی


مردم بحرین در شرایطی که کشورشان با گرانی افسارگسیخته روبروست، از ریخت و پاش حکومت آل خلیفه برای برگزاری یک مسابقه ناشناخته واعطای جایزه ای معادل با جایزه نوبل برای برندگان خارجی آن خشمگین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری مرآه البحرین در گزارشی با عنوان جایزه عیسی برای خدمت به بشریت یا فساد بی وجدان نوشت: بحرین طی سال های اخیر پنج  میلیون دلار آمریکا را برای جایزه ای ناشناخته هزینه کرده است.

در این یادداشت آمده است:  پنج میلیون دلار تنها مجموع مبالغی است که جایزه عیسی برای خدمت به بشریت به پنج برنده خارجی این مسابقه طی پنج دوره از زمان آغاز به کار آن اهدا کرده است.

یعنی هیچ یک از هزینه های سازمانی از قبیل دستمزد کارکنان اداری و داوری جایزه( 22 داور) و همچنین هزینه های  دیگری که این جایزه اعم از برگزاری جشن سالانه، اسکان مهمانان، نشریات، مدال ها و غیره بر دولت بحرین تحمیل می کند، شامل نمی شود.

مرآه البحرین با بیان اینکه اما واقعاً چه کسی نام جایزه عیسی برای خدمت به بشریت را شنیده است؟ ، افزود: این جایزه در سال 2009 با هدف رقابت با جوایز برجسته کشورهای عربی حاشیه خلیج (فارس) مانند جایزه ادبیات داستانی عربی بوکر، جایزه فرهنگی اویس و جایزه کتاب شیخ زاید تأسیس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم بحرینی ها از ریخت و پاش آل خلیفه برای یک مسابقه ناشناخته بین المللی

خشم بحرینی ها از ریخت و پاش آل خلیفه برای یک مسابقه ناشناخته بین المللی