مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-21ورزشي

میزبانی از اردکان با حضور تماشاگر


با اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند در هفته بیستم لیگ برتر والیبال، والیبالیست های اصفهان پس از چند سال غیبت هواداران با حضور تماشاگران میزبان ایفا سرام اردکان خواهند بود.

- جواد شریف با اعلام اینکه چهار دیدار دیگر تیم والیبال گیتی پسند در اصفهان با حضور تماشاگران فهیم اصفهانی برگزار می شود، اظهار کرد: خوشبختانه با مساعدت مسئولان استانی و مجوز فدراسیون والیبال شرایط حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی تیم والیبال گیتی پسند فراهم شده است و علاقمندان به ورزش می توانند با حضور در سالن مخابرات اصفهان از تنها نمایده اصفهان در لیگ برتر حمایت کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند افزود: سالن مخابرات اصفهان در انتهای خیابان بی سیم اصفهان واقع شده و با توجه به تجربه قبلی حضور تماشاگران و مشکلاتی که برای همسایگان این مجموعه ایجاد شده بود، درب وروی ماشین رو سالن مخابرات از سمت خیابان بی سیم به درب کنار گذر اتوبان شهید صیاد شیرازی برای سهولت در تردد انتقال یافته است.

شریف در ادامه گفت: باشگاه گیتی پسند به دنبال درآمدزایی از طریق هواداران به هیچ عنوان نخواهد بود و تماشای دیدارهای گیتی پسند رایگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم والیبال گیتی پسند در هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور روز یکشنبه، دوم بهمن ماه از ساعت 15 در سالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از اردکان با حضور تماشاگر

میزبانی از اردکان با حضور تماشاگر