مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-21اقتصادي

صنعا اصرار انگلیس بر تشدید درد و رنج ملت یمن را محکوم کرد


وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه ای موضع جنایتکارانه انگلیس در قبال ملت یمن و کارشکنی آن در برابر تلاش های صلح را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه ای با اشاره به دست داشتن دولت انگلیس در درد و رنج ملت یمن، مواضع این کشور در قبال یمن را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است اظهارات سفیر انگلیس به صورت علنی نقش جنایتکارانه این کشور در تشدید درد و رنج یمنی ها از طریق جنگ اقتصادی، سیاست محاصره و گرسنه سازی، افزایش نرخ ارز گمرکی و تحمیل مالیات های اضافی را آشکار می کند، امری که باعث بیشتر شدن درد و رنج شهروندان یمنی می شود.

بنابر گزارش خبرگزاری یمنی سبأ ، در این بیانیه آمده است که انگلیس با این رفتارهای جنایتکارانه و اذعان سفیر آن به دست داشتن در جنایت های جنگی علیه یمنی ها، باعث ننگ و عار برای ملت خود شده است و این جنایت ها با گذشت زمان از بین نمی رود و حق تعقیب دولت انگلیس به تمامی روش های ممکن و ابزارهای قانونی، برای ملت یمن محفوظ است.

وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن همچنین تأکید کرد که این مواضع انگلیس بیانگر اصرار آشکار آن برای طولانی تر کردن جنگ و تشدید درد و رنج ملت یمن و نیز تلاش برای کارشکنی در برابر تلاش های صلح و سوق دادن امور به سمت ازسرگیری عملیات های نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا اصرار انگلیس بر تشدید درد و رنج ملت یمن را محکوم کرد

صنعا اصرار انگلیس بر تشدید درد و رنج ملت یمن را محکوم کرد