مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-21اجتماعي

موتورهای برقی شبکه پستی، ساخت نخبگان کشور است


وزیر ارتباطات با بیان اینکه این وزارتخانه با هوشمندسازی، الکترونیکی کردن خدمات و استفاده حداکثری از فناوری، نقش مهمی در کاهش سفرها و آلودگی هوا دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (شنبه) در آیینی با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، علیرضا زاکانی شهردار تهران و حجت السلام خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و علی سلاجقه از موتورهای برقی موزعین شبکه پستی کشور رونمایی شد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم با اشاره به برقی کردن موتورهای شرکت پست، این حرکت را آغاز یک راه جدید عنوان کرد و گفت: تولید موتورهای برقی کار نخبگان کشور است که در حدود یک دهه زمان برده تا موتورهای برقی هوشمند با کیفیت بسیار مناسب تولید شود.

وی با اشاره به نقش وزارت ارتباطات در کاهش سفرها و آلودگی هوا اشاره کرد و افزود: این وزارتخانه با هوشمندسازی، الکترونیکی کردن خدمات و استفاده حداکثری از فناوری، نقش مهمی در کاهش سفرها و آلودگی هوا دارد.

زارع پور با اشاره به اولویت دولت سیزدهم برای استفاده از فناوری اطلاعات در ابعاد مختلف زندگی مردم، گفت: با تشکیل کار گروه اقتصاد دیجیتال و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورهای برقی شبکه پستی، ساخت نخبگان کشور است

موتورهای برقی شبکه پستی، ساخت نخبگان کشور است