مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:302023-01-21فرهنگي

دومین جشنواره مونولوگ یزد برگزار می شود؛ مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن


دومین جشنواره مونولوگ تین(تئاتر یک نفره) در استان یزد هفته دوم اسفندماه برگزار می شود؛ علاقمندان تا 15 بهمن فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

- دومین جشنواره مونولوگ یزد برگزار می شود؛ مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن ایسنا/یزد دومین جشنواره مونولوگ تین(تئاتر یک نفره) در استان یزد هفته دوم اسفندماه برگزار می شود؛ علاقمندان تا 15 بهمن فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره به همت مؤسسه فرهنگی هنری کریاس و با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با هدف ارتقاء سطح کیفی بازیگری در استان با توجه به علاقمندان به این عرصه و همچنین وجود دانشگاه و مراکز آموزش بازیگری متعدد در سطح شهر و ترویج کتاب و کتابخوانی دربین جوانان علاقمند به هنر بازیگری برگزار می شود.

محورهای اصلی این دوره از جشنواره شامل ازدواج جوانان، جوانی جعمیت و تحکیم بنیاد خانواده ، آسیب های اجتماعی(اعتیاد،طلاق،خودکشی،کودکان کار،حاشیه نشینی) ، سبک زندگی ایرانی ، ترویج فرهنگ نماز و عبادت و عفاف حجاب ، تاثیرات کتاب و کتابخوانی برای پیشرفت خانواده و علی الخصوص جوانان ، نقش زنان در جامعه ، آثاربرگرفته شده از زندگی مشاهیر استان یزد ، استفاده از متون برگرفته از ادبیات کهن ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره مونولوگ یزد برگزار می شود؛ مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن

دومین جشنواره مونولوگ یزد برگزار می شود؛ مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن