مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-21سياسي

ویژه برنامه های شهرداری منطقه 12 در هفته هوای پاک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه با اشاره به شعار هفته هوای پاک «هوای پاک، - شهردار منطقه 12، دست یابی به هوای پاک برای کلانشهر ها را امری ممکن دانست و گفت: تحقق شعار هفته هوای پاک هوای پاک، حقوق عامه و اراده ملی لازمه مشارکت همه حوزه ها، دستگاه ها و مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه با اشاره به شعار هفته هوای پاک هوای پاک، حقوق عامه و اراده ملی گفت: داشتن هوای عاری از آلودگی دور از ذهن نیست دست یابی به آن نیازمند اراده ملی و مشارکت همه حوزه ها، دستگاه ها و مردم است.

یزدی بر لزوم آشنایی نسل جدید با راهکار های مقابله با آلودگی هوا و مشارکت آن ها در داشتن هوای پاک تأکید کرد و افزود: از جمله اقدامات محیط زیستی منطقه 12 در این هفته، اجرای پویش انتخاب بهترین جمله با موضوع قول می دهم برای دستیابی به هوای پاک.

، همچنین مسابقه نقاشی در مدارس نواحی 6گانه بود که با استقبال دانش آموزان روبه رو شد و به نفرات برتر این پویش نیز هدایایی تعلق گرفت.

وی برپایی غرفه محیط زیست در ایستگاه های مترو و میادین میوه و تره بار را از دیگر اقدامات انجام شده در این هفته معرفی کرد و گفت: دو غرفه در ایستگاه متروی ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شهرداری منطقه 12 در هفته هوای پاک

ویژه برنامه های شهرداری منطقه 12 در هفته هوای پاک