مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-21اقتصادي

خرید توافقی سبب افزایش قیمت برنج در بازار مازندران شده است


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به خرید توافقی برنج گفت: خرید توافقی برنج پرمحصول سبب تغییر و افزایش قیمت آن در بازار استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصورعلی زارعی ظهر شنبه در جمع مسئولان شهرستان با اظهار این که ذات انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار است، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن هجمه های زیادی علیه ما به راه انداخته است.

وی با اشاره به حذف عوارض صادرات محصولات کشاورزی اظهار داشت: اجرای این مصوبه سبب شتاب بخشی به فرایند و روند صادرات محصولات مختلف خواهد شد.

وی خواهان توجه به صنایع تبدلی و فرآوری مرکبات در استان مازندران شد و گفت: کارخانه صنایع تبدیل یدر میارندورود در دست ساخت است و امیدواریم تا سال آینده تکمیل و بهره برداری شود.

زارعی با اشاره به خرید توافقی برنج پرمحصول گفت: خرید توافقی برنج سبب تغییر و افزایش نرخ آن در بازارهای استان شده است.

این نماینده مجلس با بیان این که مردم انتظار دارند در زمینه تولید و فرآوری مشکل نداشته باشیم، گفت: برای تحقق این هدف باید محصولات از کشاورزان خریداری شود تا برای تولید محصول دغدغه ای نداشته باشیم.

وی خواستار رفع موانع فراروی تولید شد و گفت: افزایش تولید سبب رشد بهره وری و کاهش هزینه های تولید می شود و این مسئله به نفع کشاورزان خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید توافقی سبب افزایش قیمت برنج در بازار مازندران شده است

خرید توافقی سبب افزایش قیمت برنج در بازار مازندران شده است