مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-21سياسي

پایش و ارزیابی ایمنی 57 ساختمان بلند مرتبه در منطقه 10


شهردار منطقه 10 تهران از پایش ایمنی ساختمان های بلند مرتبه با هدف رفع خطر و پایدارسازی این ساختمان ها خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت ساختمان ناایمن در این منطقه تخریب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی اخ الصنایع با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تشکیل کارگروه استانی برای پایش ایمنی ساختمان های مهم و بلندمرتبه گفت: بر اساس این دستورالعمل، شناسایی و ارزیابی ایمنی ساختمان های مهم و بلند مرتبه در برابر حوادثی چون آتش سوزی، زلزله، فرونشست و فروریزش را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و با شناسایی هر مورد ناایمن، بدون اغماض مورد را از طریق مجاری قانونی و حقوقی مالک را به انجام اقدامات اصلاحی در جهت تأمین پایداری و ایمنی بنا مکلف کرده ایم.

شهردار منطقه 10 تهران ادامه داد: در راستای انجام این طرح، بازدیدهای روزانه مشترک با حضور نمایندگان سازمان ها و نهادهای مسئول انجام می شود و تاکنون 57 ساختمان مهم و بلند مرتبه این منطقه مورد بازدید قرار گرفته اند.

به گفته وی، به طور میانگین روزانه دو تا سه ساختمان مورد ارزیابی قرار گرفته و چک لیست های مربوطه تکمیل می شود.

اخ الصنایع با اشاره به عملکرد کمیته ایمنی منطقه 10 تهران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، هفت جلسه کمیته ایمنی با حضور اعضای آن تشکیل شده است و در این راستا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش و ارزیابی ایمنی 57 ساختمان بلند مرتبه در منطقه 10

پایش و ارزیابی ایمنی 57 ساختمان بلند مرتبه در منطقه 10