مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-21پزشكي

فعال سازی و احیای چند خانه بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت در شاهرود و میامی


معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از فعال سازی و احیای چندین خانه بهداشتی و مراکز خدمات جامع سلامت در شهرستان های شاهرود و میامی خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از فعال سازی و احیای چندین خانه بهداشتی و مراکز خدمات جامع سلامت در شهرستان های شاهرود و میامی خبر داد.

دکتر آرش صید آبادی یکم بهمن ماه اظهار کرد:.

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حوزه بهداشت جهت ارائه خدمات سلامت مطلوب در جمعیت تحت پوشش نیاز مبرم به تجدید نظر و تغییر در بعضی ساختارها را داشت که طی مکاتبات و رایزنی هایی که با وزارت بهداشت شد نهایتا مقرر شد فراتر از روال معمول ، وزارت بهداشت بازنگری هایی را در این خصوص در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به بررسی ساختارهای ارائه خدمات بهداشتی در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت در حوزه تحت پوشش این دانشگاه تصریح کرد: در همین ارتباط ساختارهای ارائه خدمات بهداشتی در برخی مراکز اولویت دار تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود توسط کارشناسان شبکه حوزه معاونت بهداشتی وزارت متبوع با حضور و بازدید محیطی مناطق هر دو شبکه بهداشت شاهرود و میامی مورد بازبینی دقیق قرار گرفته و خوشبختانه موافقت تغییرات ساختاری اخذ شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی و احیای چند خانه بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت در شاهرود و میامی

فعال سازی و احیای چند خانه بهداشت و مرکز خدمات جامع سلامت در شاهرود و میامی