مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-21سياسي

تروریست خواندن سپاه نشان از عصبانیت دشمن دارد


نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریست خواندن سپاه نشان از عصبانیت دشمن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار اسماعیل کوثری پیش از ظهر شنبه در یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و بیت المقدس 2 که با محوریت سردار شهید حاج یدالله کلهر که در حسینیه سپاه سیدالشهدای استان تهران برگزار شد، طی سخنانی افزود: سپاه در مقابل گروه تروریستی داعش ایستاد و جهان را از شر آن نجات داد، اما شاهدیم، که در اقدامی سیاسی و خصمانه تروریست اعلام می شود، در حالی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه ساز و کارش مشخص و شفاف است.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت های جمهوری اسلامی عامل عصبانیت دشمن است، گفت: سپاه را در لیست تروریست ها قرار دادند، در حالی که سپاه هر جایی و در هر زمانی که نیاز کشور بوده و برای مقابله با تروریس وارد عمل شده است.

وی افزود: مقابله با داعش یکی از خدمات سپاه به جهانیان است، داعشی ها تا 35 کیلومتری مرز ما هم آمدند اما اینجا رهبر معظم انقلاب دو تدبیر کرد، یکی ورود نیروهای مسلح در خاک عراق و دیگری ارسال نامه ای به آیت الله سیستانی برای درخواست از مردم و جوانان برای ورود به صحنه مقابله با نیروی تروریستی داعش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست خواندن سپاه نشان از عصبانیت دشمن دارد

تروریست خواندن سپاه نشان از عصبانیت دشمن دارد