مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-21سياسي

برگزاری جلسه کمیته ایمنی منطقه 5/ عزم جدی در برخورد با ساختمان های ناایمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، علیرضا حاج حسینی رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه 5 در خصوص این جلسه گفت: - جلسه کمیته ایمنی منطقه 5 باحضور اعضای تخصصی و شهرداران نواحی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، علیرضا حاج حسینی رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه 5 در خصوص این جلسه گفت: در این جلسه در خصوص ساختمان های پر خطر منطقه صحبت و تصمیماتی گرفته شد.

 از مجموع 129ساختمان پر خطر شهر تهران.

4ساختمان در منطقه 5 قرار دارد.

او ادامه داد: در این جلسه اعلام شد که در پارک ارم باتوجه به جلسات و بررسی ها و دستور و حکم قضایی دادستان، منجر به تخریب بنای ناایمن با همکاری خود مدیران پارک ارم شد.

 در خصوص مرکز تجاری بوستان و یک ساختمان دیگر نیز بررسی ها ی تخصصی را انجام داده و جلساتی برگزار شد و پلاکارد های هشدار دهی نصب شد، اما به دلیل درک شرایط اقتصادی صنوف فعال در آن، با هماهنگی مقام قضایی به صورت موقت رای اجرا نشد تا طرح مقاوم سازی و ایمن سازی آورده شود.

حاج حسینی تاکید کرد: جلسات کمیته ایمنی هر دو هفته یک بار با حضور اعضای تخصصی، نماینده آتش نشانی و شهرداران نواحی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه کمیته ایمنی منطقه 5/ عزم جدی در برخورد با ساختمان های ناایمن

برگزاری جلسه کمیته ایمنی منطقه 5/ عزم جدی در برخورد با ساختمان های ناایمن