مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-21سياسي

نشر افکار ناب اسلام، نوجوانان و جوانان را بیمه می کند


فرزند علامه محمدتقی مصباح یزدی گفت: نشر افکار ناب اسلام، نوجوانان و جوانان را بیمه می کند، اگر جوان ها در دفاع مقدس مردانه ایستادند به علت باور و اعتقادشان بود و امروز هم جوانان به خاطر باور و اعتقاداتشان این کار را می کنند و جدیت لازم را برای دفاع از نظام دارند.

-   حجت الاسلام مجتبی مصباح یزدی شنبه یکم بهمن ماه در همایش بزرگداشت علامه محمدتقی مصباح یزدی و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در همدان، بیان کرد: مهمترین دستاورد بزرگداشت شخصیت ها، علما و بزرگان دینی این است که از زندگی آنها درس و الگو بگیریم و از ویژگی بارز آنها برای زندگی خودمان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید روی مواردی کار کنیم که برای امروز بیشتر قابل الگوبرداری است، اظهار کرد: از جمله ویژگی های بارز علامه مصباح یزدی تکلیف مداری در صحنه علمی و مبارزاتی بود و برای انجام وظیفه از ملامت هیچ ملامت گری نمی ترسید.

وی همیشه توجه داشت که در حوزه چه بحث هایی بیشتر مورد نیاز است و بیشتر دنبال مسائلی می رفتند که کمبود آنها احساس می شد و مورد نیاز جوانان بود.

مصباح یزدی با اشاره به اینکه وظیفه مداری از قبل انقلاب در وجود وی بود، اظهار کرد: علامه برای کارهای اجتماعی و مبارزاتی اهمیت خاصی قائل بود و شهر به شهر و استان به استان برای تبیین می رفت و حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر افکار ناب اسلام، نوجوانان و جوانان را بیمه می کند

نشر افکار ناب اسلام، نوجوانان و جوانان را بیمه می کند