مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-21سياسي

مجلس برخورد لازم را با مصوبه پارلمان اروپا انجام خواهد داد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برخورد و اقدامات لازم را در برخورد با مصوبه پارلمان اروپا انجام خواهند داد.

- لطف الله سیاهکلی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خطاب کردن سپاه اظهار کرد: فرزندان غیور این مرز و بوم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون با جانفشانی ، تفکر و مدیریت جهادی کار را پیش برده‎اند.

وی افزود: پاسدارن انقلاب اسلامی در دفاع مقدس ورق را برگردانده و در برابر شرق و غرب در کنار بسیج و ارتش ایستادند و جهان از این اقدامات شجاعانه این بزرگمردانان و شخصیت های عظیم آن متحیر شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرکدام از شخصیتهایی که سپاه پاسداران تقدیم انقلاب کرده بزرگمردانی بودند تاریخ از آنها به نیکی یاد می کند.

وی تاکید کرد: سپاه پس از پایان دفاع مقدس و امروز با قرارگاه هایی مانند خاتم الانبیاء و امام حسن(ع) با تمام توان و امکانات مشغول خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها است .

سیاهکلی عنوان کرد: سپاه در حوزه خدمت رسانی مقتدر و تخصصی عمل میکند و دشمن که تلاش میکند بین مردم و سپاه فاصله ایجاد کند هرگز موفق نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برخورد لازم را با مصوبه پارلمان اروپا انجام خواهد داد

مجلس برخورد لازم را با مصوبه پارلمان اروپا انجام خواهد داد