مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-21فرهنگي

راه اندازی صفحه ویژه «جشنواره فجر» در ایسنا


خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با راه اندازی صفحه ویژه ای برای جشنواره های فجر 1401، اخبار، گزارش ها و تصاویر مربوط به این رویدادهای فرهنگی هنری را به صورت مجزا برای علاقه مندان اطلاع رسانی می کند.

- خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با راه اندازی صفحه ویژه ای برای جشنواره های فجر 1401، اخبار، گزارش ها و تصاویر مربوط به این رویدادهای فرهنگی هنری را به صورت مجزا برای علاقه مندان اطلاع رسانی می کند.

پرداختن به جشنواره های فرهنگی هنری فجر و بازتاب اخبار، تحلیل ها و نقدهای مرتبط با آن ها، از زمان تاسیس ایسنا تاکنون همواره در دستور کار این خبرگزاری و خبرنگاران آن بوده است.

امسال هم با امکان تفکیک اخبارِ جشنواره ها برای علاقه مندان پیگیری این رویدادها، صفحه ویژه جشنواره فجر در سایت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) راه اندازی شده است.

بر این اساس، صفحه ویژه جشنواره های فجر 1401 از شنبه ـ یکم بهمن ماه ـ کار خود را آغاز کرده، فعالیت آن تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

در این صفحه، جدیدترین خبرها ، گفت وگوها و گزارش ها مربوط به جشنواره های تئاتر، فیلم، موسیقی، هنرهای تجسمی و شعر فجر 1401 به تفکیک منتشر می شود و قابل رؤیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی صفحه ویژه «جشنواره فجر» در ایسنا

راه اندازی صفحه ویژه «جشنواره فجر» در ایسنا